Navn
Aarhus Business College
Indsendt af Aarhus Busines… den
Varighed
6.00
Billede
Materialer
Visning på kort
Vis ikke på kort

Få kendskab til brugen af sociale medier i virksomheders kommunikation

Lad dine elever få indsigt i, hvordan virksomheder bruger sociale medier i det strategiske arbejde på deres kommunikationsplatform. Hvilke sociale medier egner sig bedst til hvilke målgrupper? Hvordan bruges cookies, og hvordan er den digitale søgeproces? Eleverne får desuden indsigt i influencer-marketing, og de forstår hvorfor, influencers får større og større betydning i virksomheders kommunikationsstrategi.

Forløbet er udformet som en temadag, hvor eleverne får kendskab til, hvordan virksomheder arbejder med sociale medier i deres kommunikation. Temadagen veksler mellem oplæg, workshops og små øvelser.

 

Gratis
Ja
Forløbstype
Overordnet målgruppe
Hele året
Ja
Pris
Enhed
Målgruppe
Formål
  • At give eleverne indblik i metoder og processer i forbindelse med kommunikation og medier.

 

Sted

Aktiviteten foregår på HHX-gymnasiet i Risskov eller Viby.

Kontakt

HHX-gymnasiet, Risskov
Sus Storgaard
sus@aabc.dk

HHX-gymnasiet, Viby
Morten Haase
meju@aabc.dk

 

Beskrivelse til varighed

Svarer til en temadag, ca. 6 timer.


 

 

Vis ikke på profil
Afbrudt
Skjul kontaktformular
Afbrudt